Vseživljenjsko učenje, pogoj za preživetje in kakovost

Avtorji

  • Vida A. Mohorčič-Špolar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.2.3.57-58

Ključne besede:

Vseživljenjsko učenje, pogoj za preživetje in kakovost

Povzetek

Posvet s tem naslovom je (v organizaciji Andragoškega društva Slovenije) potekal od 30. maja do l. junija 1996. Sodelovalo je več kot 100 udeležencev iz različnih dejavnosti, ki se ukvarjajo z izobraževanjem odraslih. Posvet je bil po eni strani odgovor Andragoškega društva Slovenije na izzive, ki jih izobraževalcem odraslih narekuje čas, v katerem živimo, po drugi strani pa priprava na posvet, ki ga bo v Hamburgu, julija 1997, organiziral Unesco, z geslom: Učenje odraslih, ključ za 21. stoletje. Hkrati pa je tudi čas za premislek o nadaljnjem delu društva.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1996

Kako citirati

Mohorčič-Špolar, V. A. (1996). Vseživljenjsko učenje, pogoj za preživetje in kakovost. Andragoška Spoznanja, 2(3), 57–58. https://doi.org/10.4312/as.2.3.57-58

Številka

Rubrike

Poročila, odmevi, ocene

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.