Metodologija evalvacije izobraževalnega programa
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.2.4.26-31Ključne besede:
Metodologija evalvacije izobraževalnega programaPovzetek
V izobraževanju odraslih postaja evalvacija vse pomembnejša, saj spremlja izvajanje drugih dejavnosti in zagotavlja povratne informacije o njihovi učinkovitosti in kvaliteti. Različni modeli evalvacije in evalvacijski pristopi, ki so se razvili v pedagoški teoriji in praksi, so lahko le delno vzor za izvajanje evalvacijskih analiz v izobraževanju odraslih. Specifičnost in razvejanost izobra ževanja odraslih zahteva razvijanje specifičnih, predvsem pa različnih, pristopov, za katere ni nuj no, da so enaki v podobnih okoliščinah. Glede na opredeljene cilje in merila evalvacije lahko upora bimo različne modele evalvacije ali bolje rečeno kombiniramo različne vrste evalvacij, da bi (izha jajoč iz predmeta evalvacije ter ciljev) dobili čim bolj celovite in popolne informacije o predmetu evalvacije (predmetu vrednotenja). Tako je v prispevku Evalvacija izobraževalnega programa, v katerega se vključujejo (tudi) brezposelni, pred stavljen eden od mogočih pristopov k evalvaciji izobraževalnega programa, v katerega se vključu jejo brezposelni. Ta pristop pa lahko z določenimi spremembami uporabimo tudi za evalvacijo kate regakoli izobraževalnega programa.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Tanja Vilič-Klenovšek

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.