Mentorstvo nekoč in danes – pomembna oblika izobraževanja ter prenosa znanja in izkušenj

Authors

  • Monika Govekar-Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.2.3-7

Abstract

Mentorstvo ni nekaj novega. O njem se je govorilo že v daljni preteklosti, konkretno v antiki, saj iz Platonovih del, ki so nastajala v letih od 427 do 347 pred našim štetjem, spoznamo, da naj bi tudi Platon imel mentorja in velikega učitelja v Sokratu, za katerega je bilo značilno poučevanje z dialogom (Garvey, Stokes in Megginson, 2009). Tudi Platon je nadaljeval vlogo mentorja, in sicer je bil mentor Aristotelu. Ta je začel koncept mentorstva, filozofijo poučevanja, ki izhaja iz obrtniške tradicije za časa Aristotelovega življenja, še bolj razvijati.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

28. 06. 2016

Issue

Section

Editorial

How to Cite

Govekar-Okoliš, M. (2016). Mentorstvo nekoč in danes – pomembna oblika izobraževanja ter prenosa znanja in izkušenj. Studies in Adult Education and Learning, 22(2), 3-7. https://doi.org/10.4312/as.22.2.3-7

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>