O mentorstvu v slovenskem šolskem muzeju
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.2.9-22Ključne besede:
mentorstvo, muzeji, Slovenski šolski muzej, študentska praksa, mentor kustosPovzetek
Prispevek obravnava izkušnje mentorstva v Slovenskem šolskem muzeju. Predstavi muzeje kot prostor vrednot, ki se s svojo vlogo in nalogami aktivno vključujejo v delovanje družbe in so vpeti v procese vseživljenjskega izobraževanja. Prikaže, kako so se ob prenovi študijskih programov tudi muzeji vključili v sistem praktičnega usposabljanja študentov. Kakšne so nasploh značilnosti mentorstva v Slovenskem šolskem muzeju, smo predstavili v več sklopih mentorskega dela in postavili v ospredje mentorstvo v praktičnem usposabljanju študentov. Kakšne so značilnosti tega mentorstva, smo raziskovali na podlagi kvalitativne analize refleksij o mentorstvu študentom in poročil študentov o opravljenem praktičnem usposabljanju od 2009 do 2016. Prispevek s pogledom v preteklost mentorstva spodbudi idejo o uporabnosti zbiranja spominov o študentskih praksah v muzejih za nadaljnje analize in študije. Opozori na pomen izkušnje dela študentov v muzeju kot nadgradnjo teoretskega znanja, spoznavanja zakonitosti muzejskega dela in poslanstva poklica kustosa. Poudari pomen nadaljnjega izobraževanja mentorjev, spodbudi premik pri organiziranju in vrednotenju mentorskega dela v muzejih v korist bolj kvalitetnih in bolje izpeljanih študentskih praks.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
28.06.2016
Kako citirati
Balkovec Debevec, M. (2016). O mentorstvu v slovenskem šolskem muzeju. Andragoška Spoznanja, 22(2), 9–22. https://doi.org/10.4312/as.22.2.9-22
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Marjetka Balkovec Debevec

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.