Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje

Avtorji

  • Nataša Kermavnar Univerzitetni klinični center Ljubljana
  • Monika Govekar-Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.2.23-37

Ključne besede:

mentor, mentorski odnos, usposabljanje študentov, pričakovanja mentorjev in študentov

Povzetek

Prispevek obravnava mentorstvo na praktičnem usposabljanju kot obliko učenja in pomoč študentom pri opredmetenju na fakulteti pridobljenega znanja in njegovega preverjanja v praksi. Predstavljeno je usposabljanje študentov zdravstvene nege v kliničnem okolju kot obvezni del študijskega programa. Vsebinsko in časovno opredeljen program usposabljanja je pod mentorjevim vodenjem izpeljan v izbranem učnem zavodu. V enem od njih je bila opravljena raziskava, ki odkriva razlike v pogledih mentorjev in študentov na vsebino usposabljanja v kliničnem okolju, pa tudi njihova pričakovanja pri delu v praksi. Del rezultatov je predstavljen v prispevku.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

28.06.2016

Kako citirati

Kermavnar, N., & Govekar-Okoliš, M. (2016). Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje. Andragoška Spoznanja, 22(2), 23–37. https://doi.org/10.4312/as.22.2.23-37

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>