Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.2.23-37Ključne besede:
mentor, mentorski odnos, usposabljanje študentov, pričakovanja mentorjev in študentovPovzetek
Prispevek obravnava mentorstvo na praktičnem usposabljanju kot obliko učenja in pomoč študentom pri opredmetenju na fakulteti pridobljenega znanja in njegovega preverjanja v praksi. Predstavljeno je usposabljanje študentov zdravstvene nege v kliničnem okolju kot obvezni del študijskega programa. Vsebinsko in časovno opredeljen program usposabljanja je pod mentorjevim vodenjem izpeljan v izbranem učnem zavodu. V enem od njih je bila opravljena raziskava, ki odkriva razlike v pogledih mentorjev in študentov na vsebino usposabljanja v kliničnem okolju, pa tudi njihova pričakovanja pri delu v praksi. Del rezultatov je predstavljen v prispevku.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
28.06.2016
Kako citirati
Kermavnar, N., & Govekar-Okoliš, M. (2016). Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje. Andragoška Spoznanja, 22(2), 23–37. https://doi.org/10.4312/as.22.2.23-37
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Nataša Kermavnar, Monika Govekar-Okoliš

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.