Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje

Avtorji

  • Nataša Kermavnar Univerzitetni klinični center Ljubljana
  • Monika Govekar-Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.2.23-37

Ključne besede:

mentor, mentorski odnos, usposabljanje študentov, pričakovanja mentorjev in študentov

Povzetek

Prispevek obravnava mentorstvo na praktičnem usposabljanju kot obliko učenja in pomoč študentom pri opredmetenju na fakulteti pridobljenega znanja in njegovega preverjanja v praksi. Predstavljeno je usposabljanje študentov zdravstvene nege v kliničnem okolju kot obvezni del študijskega programa. Vsebinsko in časovno opredeljen program usposabljanja je pod mentorjevim vodenjem izpeljan v izbranem učnem zavodu. V enem od njih je bila opravljena raziskava, ki odkriva razlike v pogledih mentorjev in študentov na vsebino usposabljanja v kliničnem okolju, pa tudi njihova pričakovanja pri delu v praksi. Del rezultatov je predstavljen v prispevku.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

28. 06. 2016

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje. (2016). Andragoška Spoznanja, 22(2), 23-37. https://doi.org/10.4312/as.22.2.23-37

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>