Rob Evans, Ewa Kurantowicz, Emilio Lucio-Villegas (ur.) Researching and transforming adult learning and communities (Rotterdam, Boston, Sense & ESREA, 2016)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.2.105-106Povzetek
Delo, ki je nastalo v Evropskem združenju raziskovalcev izobraževanja odraslih, prikazuje skupnostno izobraževanje s treh zornih kotov, čemur sledi tudi razvrstitev besedil v tri sklope. V prvem so razmisleki o učenju in izobraževanju glede na naslednje koncepte: vseživljenjskost učenja, demokratičnost, refleksivnost, političnost; v drugem sklopu so tematizirani izbrani procesi ali ciljne skupine, kot so mlajši odrasli, izobraževalci, migranti; v tretjem sklopu pa so zbrani prispevki o učenju v družbenih gibanjih, ki implicirajo socialne spremembe v povezavi z emancipatornimi skupnostnimi procesi, okoljskimi gibanji, delitvijo moči. Izziv je v dialogu, oblikovanju skupnosti in transformacijah (transformativnem učenju). Avtorji in avtorice, ki prihajajo iz različnih geografskih okolij (Belgija, Škotska, Švica, Poljska, Španija, Portugalska, Mehika, Kanada), zagovarjajo vključenost ljudi v transformativno učenje, razmislek o re-lokaciji družbenega učenja kot demokratične prakse in s tem povezano participatorno akcijsko raziskovanje. V uvodu se uredniki sklicujejo na razmišljanja K. Geertza (The Interpretation of Cultures) o razmerju med kulturnimi dejavniki in socialno strukturo, ki niso le odsev drug drugega, temveč so spodbuda za razvoj.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
28.06.2016
Kako citirati
Fakin Bajec, J. (2016). Rob Evans, Ewa Kurantowicz, Emilio Lucio-Villegas (ur.) Researching and transforming adult learning and communities (Rotterdam, Boston, Sense & ESREA, 2016). Andragoška Spoznanja, 22(2), 105–106. https://doi.org/10.4312/as.22.2.105-106
Številka
Rubrike
Knjižne novosti
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Jasna Fakin Bajec

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.