Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi

Avtorji

  • Klara Kožar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.16.4.14-26

Ključne besede:

multikulturalizem, kultura, globalna kultura, teorije multikulturalizma, interkulturno učenje

Povzetek

Živimo v večkulturnih družbah, kar pogosto vzbuja negotovost, strahove, predsodke. Kot pot k zmanjšanju te negotovosti in k povečanju sožitja ter kooperacije med kulturami predlagamo interkulturno učenje. Medkulturno učenje lahko razumemo bodisi kot individualen proces pridobivanja znanja, spremembo odnosa ter načina obnašanja v interakciji z drugimi kulturami bodisi kot proces ustvarjanja mirnega in povezanega skupnega življenja ljudi, ki izhajajo iz različnih okolij. Namen razprave je predstaviti medkulturno učenje in temeljna teoretska izhodišča, ki bi služila za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

5. 12. 2010

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi. (2010). Andragoška Spoznanja, 16(4), 14-26. https://doi.org/10.4312/as.16.4.14-26

Podobni članki

1-10 od 296

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.