Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi

Avtorji

  • Klara Kožar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.16.4.14-26

Ključne besede:

multikulturalizem, kultura, globalna kultura, teorije multikulturalizma, interkulturno učenje

Povzetek

Živimo v večkulturnih družbah, kar pogosto vzbuja negotovost, strahove, predsodke. Kot pot k zmanjšanju te negotovosti in k povečanju sožitja ter kooperacije med kulturami predlagamo interkulturno učenje. Medkulturno učenje lahko razumemo bodisi kot individualen proces pridobivanja znanja, spremembo odnosa ter načina obnašanja v interakciji z drugimi kulturami bodisi kot proces ustvarjanja mirnega in povezanega skupnega življenja ljudi, ki izhajajo iz različnih okolij. Namen razprave je predstaviti medkulturno učenje in temeljna teoretska izhodišča, ki bi služila za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

05.12.2010

Kako citirati

Kožar, K. (2010). Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi. Andragoška Spoznanja, 16(4), 14–26. https://doi.org/10.4312/as.16.4.14-26

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki