Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.16.4.14-26Ključne besede:
multikulturalizem, kultura, globalna kultura, teorije multikulturalizma, interkulturno učenjePovzetek
Živimo v večkulturnih družbah, kar pogosto vzbuja negotovost, strahove, predsodke. Kot pot k zmanjšanju te negotovosti in k povečanju sožitja ter kooperacije med kulturami predlagamo interkulturno učenje. Medkulturno učenje lahko razumemo bodisi kot individualen proces pridobivanja znanja, spremembo odnosa ter načina obnašanja v interakciji z drugimi kulturami bodisi kot proces ustvarjanja mirnega in povezanega skupnega življenja ljudi, ki izhajajo iz različnih okolij. Namen razprave je predstaviti medkulturno učenje in temeljna teoretska izhodišča, ki bi služila za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
05.12.2010
Kako citirati
Kožar, K. (2010). Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi. Andragoška Spoznanja, 16(4), 14–26. https://doi.org/10.4312/as.16.4.14-26
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki