CLIL – Pot k avtonomiji v izobraževanju
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.16.4.27-34Ključne besede:
integrirano učenje, učna motivacija, kompetence, komunikacijaPovzetek
CLIL (vsebinsko jezikovno integrirano učenje) pomeni učenje o izbranih vsebinskih temah prek učenja angleščine, kar omogoča boljšo pripravo na poznejše poklicno življenje, kot če bi poučevali samo jezik ne glede na vsebine. Učence motivira ter naredi učenje aktivno in zanimivo. Učenci se pri modelu CLIL naučijo temeljnih jezikovnih spretnosti in akademskih veščin, obenem pa spoznajo še dodatne učne vsebine. CLIL je osredotočen na učne vsebine in daje učencem občutek resničnih do- sežkov, ki se tesno povezujejo z razvojem njihove kariere, kajti prihodnost bo zahtevala od njih kompetenco, samostojnost in pristop, v katerem bodo poudarjene razvite miselne funkcije in komunikativnost.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
05.12.2010
Kako citirati
Badinska, M., & Kokavcova, D. (2010). CLIL – Pot k avtonomiji v izobraževanju. Andragoška Spoznanja, 16(4), 27–34. https://doi.org/10.4312/as.16.4.27-34
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki