Razvoj samoizobraževalne kulture v družboslovju

Avtorji

  • Alojzija Židan

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.2.31-33

Ključne besede:

Razvoj samoizobraževalne kulture v družboslovju

Povzetek

Spreminjanje družbenih razmer zahteva pridobivanje novega znanja. Avtorica meni, da je spoznavanje družboslovnih vsebin za učenca smiselno le, če ga te spodbudijo k samoizobraževanju, ki se kaže predvsem v stalnem spremljanju periodičnega tiska in drugih množičnih občil ter knjižnih novosti na tem področju. Prav tako meni, da morajo učitelji družboslovja nameniti večjo pozornost samoizobraževalni didaktizaciji. Učitelji družboslovja bi morali postati akcijski raziskovalci. Avtorica namreč ugotavlja, da lahko le tisti učitelji, ki se sami nenehno izobražujejo, privzgajajo učencem samoizobraževalno kulturo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Alojzija Židan

docentka na Fakulteti za družbene vede

Prenosi

Objavljeno

01.12.1997

Kako citirati

Židan, A. (1997). Razvoj samoizobraževalne kulture v družboslovju. Andragoška Spoznanja, 3(2), 31–33. https://doi.org/10.4312/as.3.2.31-33

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki