Ponudba in kakovost visokošolskega izobraževanja odraslih

Avtorji

  • Sonja Kump Inštitut za družbene vede

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.2.56-63

Ključne besede:

Ponudba in kakovost visokošolskega izobraževanja odraslih

Povzetek

V članku so opisane značilnosti izobraževanja odraslih v visokem šolstvu in razvoj visokega šolstva z novimi prioritetami. Ponudbo visokošolskega izobraževanja odraslih sestavljajo tri poglavitne vrste programov: programi stopenjskega, izrednega študija, krajši programi za izpopolnjevanje in posodabljan je strokovnega znanja ter programi splošnega izobraževanja. V zahodnoevropskih visokošolskih institucijah so uvedli mehani zme za zagotavljanje in izpopolnjevanje kakovosti akademskega dela, ki vključujejo tudi evalvacijo izobraževanja odraslih. Nove smeri razvoja v visokem šolstvu kažejo, da lahko preživijo samo tiste univerze, ki bodo postale dostopni in transparentni sistemi.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Sonja Kump, Inštitut za družbene vede

    znanstvena sodelavka na Inštitutu za družbene vede

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1997

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Ponudba in kakovost visokošolskega izobraževanja odraslih. (1997). Andragoška Spoznanja, 3(2), 56-63. https://doi.org/10.4312/as.3.2.56-63

Podobni članki

1-10 od 607

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>