Splošno strokovno izpopolnjevanje učiteljev

Avtorji

  • Cveta Razdevšek Pučko Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.2.71-73

Ključne besede:

Splošno strokovno izpopolnjevanje učiteljev

Povzetek

Avtorica v svojem prispevku opozarja, da fakultete, ki izobražujejo učitelje in profesorje za delo v šolah, skrbijo tudi za stalno izpopolnjevanje svojih diplomantov, predvsem na strokovnem področju, seznanjajo pa jih tudi z izsledki znanstvenoraziskovalnega dela. Odrasli so veliko bolj kritični, zato je njihovo usposabljanje tudi izziv in hkrati bogat vir praktičnih izkušenj za organizatorje in vodje takšnih programov. V zadnjih nekaj letih je strokovno izpopolnjevanje učiteljev prešlo z večinoma predavateljskih oblik z velikim številom udeležencev na intenzivnejše daljše programe z delavniškim načinom dela. Avtorica tudi ugotavlja, da bi morale fakultete v prihodnosti še več pozornosti nameniti usposabljanju učiteljev mentorjev za delo z odraslimi, saj je po tovrstnem usposabljanju veliko povpraševanje, ki pa ga s sedanjimi kadrovskimi viri ne zmorejo zadovoljiti.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1997

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Splošno strokovno izpopolnjevanje učiteljev. (1997). Andragoška Spoznanja, 3(2), 71-73. https://doi.org/10.4312/as.3.2.71-73

Podobni članki

1-10 od 92

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.