Splošno strokovno izpopolnjevanje učiteljev

Avtorji

  • Cveta Razdevšek Pučko Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.2.71-73

Ključne besede:

Splošno strokovno izpopolnjevanje učiteljev

Povzetek

Avtorica v svojem prispevku opozarja, da fakultete, ki izobražujejo učitelje in profesorje za delo v šolah, skrbijo tudi za stalno izpopolnjevanje svojih diplomantov, predvsem na strokovnem področju, seznanjajo pa jih tudi z izsledki znanstvenoraziskovalnega dela. Odrasli so veliko bolj kritični, zato je njihovo usposabljanje tudi izziv in hkrati bogat vir praktičnih izkušenj za organizatorje in vodje takšnih programov. V zadnjih nekaj letih je strokovno izpopolnjevanje učiteljev prešlo z večinoma predavateljskih oblik z velikim številom udeležencev na intenzivnejše daljše programe z delavniškim načinom dela. Avtorica tudi ugotavlja, da bi morale fakultete v prihodnosti še več pozornosti nameniti usposabljanju učiteljev mentorjev za delo z odraslimi, saj je po tovrstnem usposabljanju veliko povpraševanje, ki pa ga s sedanjimi kadrovskimi viri ne zmorejo zadovoljiti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1997

Kako citirati

Razdevšek Pučko, C. (1997). Splošno strokovno izpopolnjevanje učiteljev. Andragoška Spoznanja, 3(2), 71–73. https://doi.org/10.4312/as.3.2.71-73

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki