Vseživljenjsko izobraževanje ali vseživljenjsko učenje?

Avtorji

  • Ana Krajnc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.3

Ključne besede:

Vseživljenjsko izobraževanje ali vseživljenjsko učenje?

Povzetek

Pred skoraj štiridesetimi leti je na svetovni konferenci v Montrealu Paul Lenfrand predstavil nov in edini mogoči pristop k izobraževanju: permanentno izobraževanje. Že takrat je nastajala v razvitem svetu huda zagata med šolskimi sistemi in potrebami družbe ter gospodarstva po znanju. Kljub reformam ju ni bilo mogoče uskladiti, nasprotno, pridobljeno šolsko znanje se je celo čedalje bolj oddaljevalo od dejanskih potreb. Paul Lengrand, dolgoletni direktor pariškega pedagoškega inštituta, je dokazal, da po starem (s predhodnim šolanjem) ni več mogoče pripraviti ljudi za vse življenje, temveč je treba znanje pridobivati vse življenje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.01.1997

Kako citirati

Krajnc, A. (1997). Vseživljenjsko izobraževanje ali vseživljenjsko učenje?. Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 3. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.3

Številka

Rubrike

Uvodnik

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.