Visokošolsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje

Avtorji

  • Hans G. Schuetze Center za preučevanje politike izobraževanja

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.12-17

Ključne besede:

Visokošolsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje

Povzetek

Poudarek te razprave je na socialno­ gospodarski skladnosti povpraševanja po možnostih izobraževanja v visokošolskih ustanovah, na državni politiki, odzivu ustanov, od univerzitetnih in neuniverzitetnih, ter priložnostih in ovirah, s katerimi se srečujejo posamezniki. Lotili smo se predvsem spreminjajoče se narave izobraževalnih potreb in priložnosti za starejše študente, ki jih ponujajo visokošolske ustanove, in pomena, ki ga imajo te spremembe za nadaljnje raziskovanje.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 01. 1997

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Visokošolsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje. (1997). Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 12-17. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.12-17

Podobni članki

1-10 od 613

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.