Programska prenova izobraževalnega sistema v Franciji

Avtorji

  • Dušana Findeisen

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.18-22

Ključne besede:

Programska prenova izobraževalnega sistema v Franciji

Povzetek

Avtorica v pričujočem prispevku predstavlja reformo francoskega srednjega šolstva in jo skuša primerjati s prenovo šolstva v Sloveniji. Ugotavlja, da so francoski šolski reformisti uvideli, da morajo dati prednost ciljem, in ne predmetom, zato so v programski prenovi upoštevali predvsem koherentne povezave med predmeti. Meni, da je bistveno vprašanje, ki si ga moramo zastaviti ob programski prenovi slovenskega šolstva predvsem, kaj storiti, da bodo mladi ljudje iz šol prihajali sposobnejši za življenje v drugačnosti, da bodo bolj samostojni in neodvisni ter pripravljeni na vsakokratne spremembe.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.01.1997

Kako citirati

Findeisen, D. (1997). Programska prenova izobraževalnega sistema v Franciji. Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 18–22. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.18-22

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 6 7 > >>