Kakovost v izobraževalni dejavnosti

Avtorji

  • Bogomir Kovač

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.26-33

Ključne besede:

Kakovost v izobraževalni dejavnosti

Povzetek

Avtor v svojem prispevku zastopa stališče, da se da kakovost v izobraževalni dejavnosti ovrednotiti na temelju primerljivosti med pridobitnimi in nepridobitni­ mi sektorji - dejavnostmi. Govori o kakovosti na petih ravneh, in sicer razlikuje kakovost kot sistem, kakovost kot proces, kakovost kot nadzor, kakovost kot tekmovanje in kakovost kot poslovna miselnost. V prispevku ugotavlja, da kakovost izobraževalnega procesa pomeni predvsem spodbujanje osebne ustvarjalnosti in uveljavljanje vrednot za skupno sodelovanje. Kakovost je treba uvajati v izobraževalne institucije že zaradi večje odzivnosti na nove izobraževalne potrebe, pa tudi zato, ker je postala kakovost ena najpomembnejših razvojnih filozofij na pragu 21. stoletja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 01. 1997

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Kakovost v izobraževalni dejavnosti. (1997). Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 26-33. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.26-33

Podobni članki

11-20 od 206

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.