Kritična interpretacija kakovosti v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Janko Berlogar Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.34-41

Ključne besede:

Kritična interpretacija kakovosti v izobraževanju odraslih

Povzetek

S kritičnim pristopom, ki se je uveljavil tudi v sociologiji izobraževanja odraslih, avtor kakovost v izobraževanju obravnava kot nekaj, kar je vse prej kot absolutno in enkrat za vselej dosegljivo. Predvsem pa ni nekaj, kar je odvisno zgolj od izobraževalcev. Karkoli kvaliteta že je, je nekaj, kar s svojimi interesi in močjo določa “porabnik”, deležnik v izobraževalnem procesu- izobraževanec, podjetje, država, politika, interni dejavniki. Izobraževalne organizacije pri tem pogosto nimajo veliko vpliva. Mnogokrat odločajo moč in interesi, ki imajo s kakovostjo, še manj z odličnostjo izobraževanja, kaj malo opraviti. V izobraževanju odraslih kot političnem procesu si zato morajo izobraževalne organizacije svoje pravo mesto šele izboriti. Bolj kot uveljavljati pri drugih določene principe kakovosti morajo aktivno, v pogajanjih, a obenem dovolj agresivno sodelovati pri definiranju tovrstnih prin­ cipov. Avtonomnost v oblikovanju in uveljavljanju principov kakovosti je, z vsem spoštovanjem trga, vendarle vprašanje obstoja izobraževalne organizacije.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Janko Berlogar, Andragoški center Slovenije

    višji razvojni sodelavec v središču za razvoj in svetovanje Andragoškega centra Slovenije

Prenosi

Objavljeno

1. 01. 1997

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Kritična interpretacija kakovosti v izobraževanju odraslih. (1997). Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 34-41. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.34-41