Kurikularna prenova tujih jezikov za odrasle

Avtorji

  • Sonja Klemenčič Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.52-66

Ključne besede:

Kurikularna prenova tujih jezikov za odrasle

Povzetek

Programska kurikularna komisija, ki bo pripravljala spremembe veljavnih izobraževalnih programov za odrasle za učenje angleščine, francoščine, italijanščine in nemščine, je izvedla anketiranje med učitelji teh programov. Na ta način je komisija želela izvedeti, kaj učitelji menijo o vpisnih pogojih in predvideni ciljni skupini, kako ocenjujejo opredeljene standarde znanja, kako vrednotijo vsebino, kakšni se jim zdijo kriteriji za vrednotenje znanja, kako program organizacijsko izvajajo v različnih ustanovah, kaj menijo o trajanju programa, pogojih za izvedbo programa ipd. Rezultati kažejo, da učitelji obstoječe programe ocenjujejo kot razmeroma dobre. Ta ocena velja predvsem za vsebino, trajanje, pogoje za izvajanje programa, opozorili pa so tudi na slabosti programov, ki pa se nanašajo predvsem na ne dovolj natančno določene standarde znanja in s tem povezane kriterije za ocenjevanje uspešnosti udeležencev. To je tudi razlog za ugotovitev, ki jo lahko povzamemo iz različnih izjav anketirancev, da namreč potrdila, ki jih izdajajo različne ustanove, izvajalke tega programa, ne zagotavljajo vedno približno enakega standarda znanja. Druga, prav tako ne preveč razveseljiva ugotovitev pa je, da (pre)več učiteljev sploh ne pozna izobraževalni program, po katerem naj bi učili.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Sonja Klemenčič, Andragoški center Slovenije

    vodja središča za razvoj in svetovanje Andragoški center Slovenije

Prenosi

Objavljeno

1. 01. 1997

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Klemenčič, S. (1997). Kurikularna prenova tujih jezikov za odrasle. Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 52-66. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.52-66