Sprostitev in ustvarjalnost v šoli (Helena Bizjak)

Avtorji

  • Daniela Brečko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.73

Ključne besede:

Sprostitev in ustvarjalnost v šoli (Helena Bizjak)

Povzetek

V zadnjem času pogosto slišimo očitke, da v naših šolah učence preveč obremenjujemo. Predvsem pa se od učencev zahteva preveč učenja na pamet. Poudarja se namreč le racionalna sfera. Po drugi strani pa je čedalje očitneje, da se mladi spoprijemajo s problemom razvrednotenja vrednot. Stare so zavrgli, toda tudi novih še ni, ki bi se jih lahko oprijeli in po katerih bi se ravnali. Tako se je mlada generacija znašla v precepu, v nekakšnem praznem prostoru, kjer le redki posamezniki najdejo izhod. In kako v takšnih nenaklonjenih časih izboljšati kvaliteto bivanja?

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

01.01.1997

Kako citirati

Brečko, D. (1997). Sprostitev in ustvarjalnost v šoli (Helena Bizjak). Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 73. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.73

Številka

Rubrike

Knjižne novosti