Kam s knjižnico ... v nacionalni program izobraževanja odraslih

Avtorji

  • Tomaž Pevec

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.74-75

Ključne besede:

Kam s knjižnico ... v nacionalni program izobraževanja odraslih

Povzetek

Letos se mi je ponudila priložnost, da sem se udeležil Letnega posveta andragoških delavcev Slovenije (Nova Gorica, 12. in 13. maja) in tretje Andragoške poletne šole v Ajdovščini (od 9. do 13. junija). Morda se še komu dozdeva, da vse to s knjižnicami in knjižničarstvom nima kaj dosti opraviti, a tako je vsekakor videti le na prvi pogled. Sam menim, da se pri nas sicer zavedamo tega, da je sodelovanje med knjižničarsko in andragoško stroko pomembno za obe strani, vendar pripominjam, da bi oblike sodelovanja, ki so brez dvoma že tu, kazalo utrditi in poglobiti. In sicer tako, da bi knjižničarji prepoznali priložnost za razvoj knjižnic v tesnejši povezanosti z andragoško stroko, ta pa bi morala dokončno prepoznati enkratno vlogo knjižnice pri učenju in izobraževanju odraslih oziroma pri razvoju lokalne skupnosti ter njenega kulturnega življenja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 01. 1997

Številka

Rubrika

Poročila, odmevi, ocene

Kako citirati

Kam s knjižnico ... v nacionalni program izobraževanja odraslih. (1997). Andragoška Spoznanja, 3(3-4), 74-75. https://doi.org/10.4312/as.3.3-4.74-75

Podobni članki

1-10 od 633

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)