Nekateri sociološki vidiki spreminjanja vloge izobraževanja odraslih v družbi

Avtorji

  • Sabina Jelenc Krašovec Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.4.1-2.8-16

Ključne besede:

Nekateri sociološki vidiki spreminjanja vloge izobraževanja odraslih v družbi

Povzetek

Sabina Jelenc piše o razvoju funkcij izobraževanja odraslih v povezavi z družbenim razvojem. Dotakne se tudi nekaterih temeljnih vprašanj in dilem, kot so vloga učenja in izobraževanja, ter znova preuči nekatere definicije izobraževanja odraslih. Pri opredeljevanju vloge izobraževanja v družbi se opre na nekatere sociologe, med drugim Durkheima, ter na dve razlagi družbene vloge izobraževanja odraslih, ki ju opredeljuje kot vzročno in funkcionalistično. Nazadnje prikaže nekatere sociološke šole, ki obravnavajo izobraževanje. Pri tem omenja funkcionalizem, marksistični pogled in interpretativni pristop.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1998

Kako citirati

Jelenc Krašovec, S. (1998). Nekateri sociološki vidiki spreminjanja vloge izobraževanja odraslih v družbi. Andragoška Spoznanja, 4(1-2), 8–16. https://doi.org/10.4312/as.4.1-2.8-16

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>