Nekateri sociološki vidiki spreminjanja vloge izobraževanja odraslih v družbi

Avtorji

  • Sabina Jelenc Krašovec Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.4.1-2.8-16

Ključne besede:

Nekateri sociološki vidiki spreminjanja vloge izobraževanja odraslih v družbi

Povzetek

Sabina Jelenc piše o razvoju funkcij izobraževanja odraslih v povezavi z družbenim razvojem. Dotakne se tudi nekaterih temeljnih vprašanj in dilem, kot so vloga učenja in izobraževanja, ter znova preuči nekatere definicije izobraževanja odraslih. Pri opredeljevanju vloge izobraževanja v družbi se opre na nekatere sociologe, med drugim Durkheima, ter na dve razlagi družbene vloge izobraževanja odraslih, ki ju opredeljuje kot vzročno in funkcionalistično. Nazadnje prikaže nekatere sociološke šole, ki obravnavajo izobraževanje. Pri tem omenja funkcionalizem, marksistični pogled in interpretativni pristop.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1998

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Nekateri sociološki vidiki spreminjanja vloge izobraževanja odraslih v družbi. (1998). Andragoška Spoznanja, 4(1-2), 8-16. https://doi.org/10.4312/as.4.1-2.8-16

Podobni članki

1-10 od 622

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.