Vloga učbenika v izobraževanju na daljavo
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.34-47Ključne besede:
Vloga učbenika v izobraževanju na daljavoPovzetek
V izobraževanju na daljavo ima študijsko gradivo posebno vlogo, saj mora poleg posredovanja učnih vsebin zajeti tudi vse tiste funkcije, ki jih ima v neposredni vzgojno-izobraževalni komunikaciji učitelj. Zato mora učbenik poleg podajanja nove učne snovi, razlage in vaj za utrjevanje snovi vsebovati tudi animacijska besedila, ki študenta vodijo od enega učnega koraka do drugega, posebno didaktično funkcijo pa ima tudi grafično oblikovanje.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.1998
Kako citirati
Dobnik, N. (1998). Vloga učbenika v izobraževanju na daljavo. Andragoška Spoznanja, 4(3-4), 34–47. https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.34-47
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Nadja Dobnik

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.