Pomen knjižnic za izobraževanje odraslih

Avtorji

  • Samo Lojk Knjižnica Otona Župančiča, Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.52-62

Ključne besede:

Pomen knjižnic za izobraževanje odraslih

Povzetek

V Delavski kniižnici v Ljubljani, enoti Knjižnice Otona Zupančiča, ter v Središču za samostojno učenje pri Šolskem centru za pošto, ekonomiko in telekomunikacije sta bili v februarju in marcu leta 1997 izvedeni manjši anketi, ki naj bi na omejenem vzorcu preverili, koliko in kako se odrasli izobražujejo ali učijo, ali v ta namen obiskujejo knjižnico oziroma druge podobne institucije in s katerimi oblikami bi jim te institucije pri tem lahko pomagale. Predstavljeni so rezultati obeh anket in njihova analiza.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1998

Kako citirati

Lojk, S. (1998). Pomen knjižnic za izobraževanje odraslih. Andragoška Spoznanja, 4(3-4), 52–62. https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.52-62

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki