Pomen knjižnic za izobraževanje odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.52-62Ključne besede:
Pomen knjižnic za izobraževanje odraslihPovzetek
V Delavski kniižnici v Ljubljani, enoti Knjižnice Otona Zupančiča, ter v Središču za samostojno učenje pri Šolskem centru za pošto, ekonomiko in telekomunikacije sta bili v februarju in marcu leta 1997 izvedeni manjši anketi, ki naj bi na omejenem vzorcu preverili, koliko in kako se odrasli izobražujejo ali učijo, ali v ta namen obiskujejo knjižnico oziroma druge podobne institucije in s katerimi oblikami bi jim te institucije pri tem lahko pomagale. Predstavljeni so rezultati obeh anket in njihova analiza.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.1998
Kako citirati
Lojk, S. (1998). Pomen knjižnic za izobraževanje odraslih. Andragoška Spoznanja, 4(3-4), 52–62. https://doi.org/10.4312/as.4.3-4.52-62
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Samo Lojk

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.