Koliko je funkcionalno nepismenih v Sloveniji

Avtorji

  • Ester Možina Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.1.13-26

Ključne besede:

Koliko je funkcionalno nepismenih v Sloveniji

Povzetek

Avtorica opozarja, da je pri opredelitvi funkcionalne nepismenosti še veliko terminoloških nesoglasij in različnih opredelitev pismenosti, poleg tega pa obstajajo tudi različne metode merjenja pisnih spretnosti, ki dajejo različne rezultate. Najprej predstavi dileme v zvezi s pojmom funkcionalna nepismenost, v drugem delu pa različne metode merjenja pismenosti. Kritično oceni tudi poskuse raziskovanja obsega pismenosti odraslih v Sloveniji v zadnjem desetletju. V prispevku se zavzema za takšno metodologijo, ki ne bo določala, kaj je funkcionalno v naši družbi in kaj ne, in s tem omejevala bogastva individualne pisne prakse.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Možina, E. (1999). Koliko je funkcionalno nepismenih v Sloveniji. Andragoška Spoznanja, 5(1), 13–26. https://doi.org/10.4312/as.5.1.13-26

Številka

Rubrike

Članki