Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja

Avtorji

  • Dušana Findeisen Logos -skupina samostojnih izobraževalcev

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55

Ključne besede:

Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja

Povzetek

Uvedba medijev je doslej zmeraj povzročila val navdušenja ali odpora. V preteklosti so bili mediji posredniki predstav in znanja, dober učni pripomoček. Danes pa je vloga novih medijev občutno drugačna. Interaktivna uporaba novih medijev namreč omogoča resnično demokratizacijo učenja. 

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1999

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja. (1999). Andragoška Spoznanja, 5(1), 52-55. https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55

Podobni članki

1-10 od 300

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>