Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55Ključne besede:
Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenjaPovzetek
Uvedba medijev je doslej zmeraj povzročila val navdušenja ali odpora. V preteklosti so bili mediji posredniki predstav in znanja, dober učni pripomoček. Danes pa je vloga novih medijev občutno drugačna. Interaktivna uporaba novih medijev namreč omogoča resnično demokratizacijo učenja.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.1999
Kako citirati
Findeisen, D. (1999). Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja. Andragoška Spoznanja, 5(1), 52–55. https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55
Številka
Rubrike
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Dušana Findeisen

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.