Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55Ključne besede:
Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenjaPovzetek
Uvedba medijev je doslej zmeraj povzročila val navdušenja ali odpora. V preteklosti so bili mediji posredniki predstav in znanja, dober učni pripomoček. Danes pa je vloga novih medijev občutno drugačna. Interaktivna uporaba novih medijev namreč omogoča resnično demokratizacijo učenja.
Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 1999
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Dušana Findeisen
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Findeisen, D. (1999). Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja. Andragoška Spoznanja, 5(1), 52-55. https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55