Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja

Avtorji

  • Dušana Findeisen Logos -skupina samostojnih izobraževalcev

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55

Ključne besede:

Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja

Povzetek

Uvedba medijev je doslej zmeraj povzročila val navdušenja ali odpora. V preteklosti so bili mediji posredniki predstav in znanja, dober učni pripomoček. Danes pa je vloga novih medijev občutno drugačna. Interaktivna uporaba novih medijev namreč omogoča resnično demokratizacijo učenja. 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Findeisen, D. (1999). Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja. Andragoška Spoznanja, 5(1), 52–55. https://doi.org/10.4312/as.5.1.52-55

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki