Vzgoja in izobraževanje voznikov

Avtorji

  • Andrej Justinek Izpitni center za voznike motornih vozil

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.1.56-63

Ključne besede:

Vzgoja in izobraževanje voznikov

Povzetek

Osebnost voznika se izraža z njegovim vedenjem. Za varno vožnjo je treba imeti vozniško znanje. Izobraževalne vsebine določa zakon in so teoretične ter praktične, toda te pogosto ne zadošča jo za varno vožnjo. Avtor meni, da bi morali v izobraževanje voznikov vključiti več vzgojnih vsebin, takšnih, ki bi vplivale na voznikove motive in stališča. Voznikovi motivi, katerih posledica je neprimerna vožnja, so različni, najpogosteje prevladuje hitrost, čeprav se prihranek časa pri tem vedno precenjuje. Hitrost namreč omogoča zadovoljevanje drugih potreb, predvsem pa pomeni kompenzacije za nerešene življenjske probleme in odseva osebno neprilagojenost voznika.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Justinek, A. (1999). Vzgoja in izobraževanje voznikov. Andragoška Spoznanja, 5(1), 56–63. https://doi.org/10.4312/as.5.1.56-63

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki