Spoznavna funkcija predavateljevega govora
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.5.1.69-77Ključne besede:
Spoznavna funkcija predavateljevega govoraPovzetek
Avtorica v prispevku opozarja, da osrednje mesto pri učnem procesu zavzema spoznavna funkcija govora, torej predavateljeva razlaga, posredovanje novega znanja. Pri razvijanju spoznavne funkcije govora bi moral predavatelj poseči po retoriki in spoznati temeljna jezikovna sredstva, ki bi mu omogočila razvijanje jezikovnih zmožnosti oziroma njihovo obogatitev. Pri posredovanju znanja je pomembno pravilno graduiranje treh temeljnih didaktičnih elementov: ekstenzivnost, intenzivnost in struktura. Po njenem mnenju pa je prvi korak na poti graduacije oblikovanje skupnega izkustvenega polja oziroma prepoznavanje predavateljevega modela sveta in modela slušateljev. V zvezi s tem naniza tudi številne primere različnih zaznavnih sistemov slušateljev.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Tatjana Zidar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.