Vseživljenjski razvoj osebnosti - teorija osebnostnega razvoja kot osnova za vzgojo odraslih (1. del)

Avtorji

  • Daniela Brečko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.2-3.6-16

Ključne besede:

Vseživljenjski razvoj osebnosti - teorija osebnostnega razvoja kot osnova za vzgojo odraslih (1. del)

Povzetek

V prispevku bomo podali kratek zgodovinski pregled teorij osebnostnega razvoja, da bi ugotovili, kdaj lahko opazimo prvo zanimanje za osebnostni razvoj odraslih, kaj je to zanimanje spodbudilo in kaj oviralo. Razvojno- zgodovinski pregled teorij se nam zdi potreben najprej s stališča nastajanja teorije o osebnostnem razvoju odraslih in prav tako s stališča razprav o biološki oziroma družbeni naravi človeka. Nova spoznanja o zapletenem človeškem bitju so vedno znova sprožala polemike in Vzgoja odraslih je debate, kaj je osnovno vodirealna prav tako človeka, kaj ga motivira in spodbuja k nadaljnjemu razkakor Vzgoja Otrok. voju. Prav tako bo v teh teorijah viden tudi obstoječ družbeni okvir, stopnja razvoja določene družbe in refleksija časa, v katerem so posamezne teorije nastajale. Pregled se nam zdi potreben nenazadnje tudi zaradi tega, da bomo lahko razumeli osebnost, vzgojo odraslih in osebnostni razvoj.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1999

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Brečko, D. (1999). Vseživljenjski razvoj osebnosti - teorija osebnostnega razvoja kot osnova za vzgojo odraslih (1. del). Andragoška Spoznanja, 5(2-3), 6-16. https://doi.org/10.4312/as.5.2-3.6-16