5. Andragoška šola: Postavitev in razvoj projektov

Avtorji

  • Petja Fajdiga - Sever

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.2-3.99-103

Ključne besede:

5. Andragoška šola, Postavitev in razvoj projektov

Povzetek

Tudi letošnja Andragoška poletna šola, peta po vrsti, je bila v Ajdovščini. Potekala je od 7. do 11. junija v prostorih Lavričeve knjižnice. Prijazno mestece v Vipavski dolini se ponaša z izredno bogato zgodovino, ki sega v 3. stoletje. Zato lahko obiskovalec uživa v izrednih arhitekturnih biserih, pa naj bo to restavrirani del obzidja s stolpom, ki izvira še iz rimskih časov, ali pa ob renesančnih grajskih arkadah, ob rimskih termah, v sprehodu po naselju Šturje, v cerkvi sv. Jurija, v ozkih uličicah, ki se stekajo na nekdanji rimski forum ali pa v ljubkosti mediteranskih hišic, obdanih z bujnim cvetjem. Uživa lahko tudi v šumenju gorske reke Hubelj, ki teče skozi mesto, in v čudovitem zelenju hribov, ki se dvigajo nad delom mesta.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Fajdiga - Sever, P. (1999). 5. Andragoška šola: Postavitev in razvoj projektov. Andragoška Spoznanja, 5(2-3), 99–103. https://doi.org/10.4312/as.5.2-3.99-103

Številka

Rubrike

Poročila, odmevi, ocene