Poklicno izobraževanje v kognitivni ali informacijski družbi

Avtorji

  • Zdenko Medveš

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.2-3.3-5

Ključne besede:

Poklicno izobraževanje v kognitivni ali informacijski družbi

Povzetek

V zadnjih treh letih, torej po tem, ko je bila  sprejeta nova šolska zakonodaja, so slovenski dnevniki pretežno pisali o šolskih novostih v osnovni šoli ali kvečjemu še na prehodu s srednje šole na univerzo, torej v zvezi z maturo. Po takšnem pisanju bi lahko sklepali, da je oko javnosti in tudi stroke obrnjena predvsem k obveznemu ali splošnemu izobraževanju in da ostaja pri nas poklicno in strokovno izobraževanje še vedno nekako na robu civilnega interesa. V svetu se to že dolgo obrača v drugačno smer. Bolj ali manj je jasno, da je splošno izobraževanje razmeroma zadovoljivo  strukturirano, čeprav je splošno priznano, da so konceptualne rešitve na ravni obveznega izobraževanja še dokaj nedorečene.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Medveš, Z. (1999). Poklicno izobraževanje v kognitivni ali informacijski družbi. Andragoška Spoznanja, 5(2-3), 3–5. https://doi.org/10.4312/as.5.2-3.3-5

Številka

Rubrike

Uvodnik