Splošno, neformalno izobraževanje za razvoj civilne družbe

Avtorji

  • Olga Drofenik Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.27-38

Ključne besede:

Splošno, neformalno izobraževanje za razvoj civilne družbe

Povzetek

Prispevek obravnava položaj in razvojne možnosti splošnega neformalnega izobraževanja. Obravnava temelji na vlogi, ki jo je imelo tovrstno izobraževanje v skandinavskih državah, in na opredelitvi pomena splošnega neformalnega izobraževanja kot dejavnosti, ki izhaja iz človekovih osebnih potreb in ni povezana z njegovo poklicno ali družbeno vlogo. Od tod tudi značilnosti učenja v splošnem neformalnem izobraževanju, po katerem se tovrstno učenje razlikuje od učenja in izobraževanja v formalnem ali neformalnem poklicnem izobraževanju.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1999

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Splošno, neformalno izobraževanje za razvoj civilne družbe. (1999). Andragoška Spoznanja, 5(4), 27-38. https://doi.org/10.4312/as.5.4.27-38