Splošno, neformalno izobraževanje za razvoj civilne družbe

Avtorji

  • Olga Drofenik Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.27-38

Ključne besede:

Splošno, neformalno izobraževanje za razvoj civilne družbe

Povzetek

Prispevek obravnava položaj in razvojne možnosti splošnega neformalnega izobraževanja. Obravnava temelji na vlogi, ki jo je imelo tovrstno izobraževanje v skandinavskih državah, in na opredelitvi pomena splošnega neformalnega izobraževanja kot dejavnosti, ki izhaja iz človekovih osebnih potreb in ni povezana z njegovo poklicno ali družbeno vlogo. Od tod tudi značilnosti učenja v splošnem neformalnem izobraževanju, po katerem se tovrstno učenje razlikuje od učenja in izobraževanja v formalnem ali neformalnem poklicnem izobraževanju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Drofenik, O. (1999). Splošno, neformalno izobraževanje za razvoj civilne družbe. Andragoška Spoznanja, 5(4), 27–38. https://doi.org/10.4312/as.5.4.27-38

Številka

Rubrike

Članki