Medijska pismenost in aktivno državljanstvo

Avtorji

  • Karmen Erjavec Fakulteta za družbene vede

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.39-42

Ključne besede:

Medijska pismenost in aktivno državljanstvo

Povzetek

Članek odgovarja na vprašanje: kakšno znanje, vrednote in veščine potrebuje državljan v medijsko nasičeni družbi? Vzgoja za medije ponuja odgovor: medijsko pismen državljan ima dostop do medijev, zna analizirati, kritično ocenjevati in različno komunicirati ter aktivno participirati v družbenem življenju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Erjavec, K. (1999). Medijska pismenost in aktivno državljanstvo. Andragoška Spoznanja, 5(4), 39–42. https://doi.org/10.4312/as.5.4.39-42

Številka

Rubrike

Članki