Medijska pismenost in aktivno državljanstvo

Avtorji

  • Karmen Erjavec Fakulteta za družbene vede

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.39-42

Ključne besede:

Medijska pismenost in aktivno državljanstvo

Povzetek

Članek odgovarja na vprašanje: kakšno znanje, vrednote in veščine potrebuje državljan v medijsko nasičeni družbi? Vzgoja za medije ponuja odgovor: medijsko pismen državljan ima dostop do medijev, zna analizirati, kritično ocenjevati in različno komunicirati ter aktivno participirati v družbenem življenju.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1999

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Medijska pismenost in aktivno državljanstvo. (1999). Andragoška Spoznanja, 5(4), 39-42. https://doi.org/10.4312/as.5.4.39-42