Hannah Arendt in aktivno državljanstvo: Izobraževanje odraslih kot osnova za polnopravno državljanstvo

Avtorji

  • Eva Cendon inštitut za vzgojne znanosti na univerzi v Gradcu

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.52-54

Ključne besede:

Hannah Arendt in aktivno državljanstvo, Izobraževanje odraslih kot osnova za polnopravno državljanstvo

Povzetek

Živimo v obdobju tranzicije, na pragu novega tisočletja, ko se spoprijemamo s čedalje večjimi gospodarskimi, ekološkimi, političnimi in družbenimi problemi. Treba je odkriti nove oblike političnega ravnanja in sodelovanja. Ti problemi in radikalne spremembe zahtevajo novo obliko sobivanja (togetherness). Kljub temu se prepad med poklicnimi politiki, ki vladajo "na vrhu", in "navadno publiko "(prebivalstvom), ki misli, da ni mogoče ničesar storiti, od spodaj  navzgor nenehno poglablja. Tisti, ki so "na vrhu", ne želijo več prevzemati vse odgovornosti, tisti "na dnu" pa so frustrirani zaradi "pat" položaja v politiki.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Cendon, E. (1999). Hannah Arendt in aktivno državljanstvo: Izobraževanje odraslih kot osnova za polnopravno državljanstvo. Andragoška Spoznanja, 5(4), 52–54. https://doi.org/10.4312/as.5.4.52-54

Številka

Rubrike

Članki