Hannah Arendt in aktivno državljanstvo: Izobraževanje odraslih kot osnova za polnopravno državljanstvo
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.5.4.52-54Ključne besede:
Hannah Arendt in aktivno državljanstvo, Izobraževanje odraslih kot osnova za polnopravno državljanstvoPovzetek
Živimo v obdobju tranzicije, na pragu novega tisočletja, ko se spoprijemamo s čedalje večjimi gospodarskimi, ekološkimi, političnimi in družbenimi problemi. Treba je odkriti nove oblike političnega ravnanja in sodelovanja. Ti problemi in radikalne spremembe zahtevajo novo obliko sobivanja (togetherness). Kljub temu se prepad med poklicnimi politiki, ki vladajo "na vrhu", in "navadno publiko "(prebivalstvom), ki misli, da ni mogoče ničesar storiti, od spodaj navzgor nenehno poglablja. Tisti, ki so "na vrhu", ne želijo več prevzemati vse odgovornosti, tisti "na dnu" pa so frustrirani zaradi "pat" položaja v politiki.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Eva Cendon

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.