Vseživljenjsko učenje za aktivno demokracijo: Razširitev političnega diskurza

Avtorji

  • Ian Martin univerza v Edinburghu

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.55-57

Ključne besede:

Vseživljenjsko učenje za aktivno demokracijo, Razširitev političnega diskurza

Povzetek

Kaže, da - ko so odnosi med državo in njeno populacijo v krizi - postane državljanstvo sredstvo za pogovor in razmišljanje o tem. Eden od načinov, kako ustvariti razmere, v katerih bo vseživljen]sko učenje gibalo aktivnega državljanstva, je, da razširite v diskurz političnega programa (Martin, 1999). Diskurz po Edwardsu in Usherju (1994) "določa, kaj se lahko reče, kar pa v bistvu izhaja iz tega, kaj se ne sme reči, kaj je nepomembno, kaj je treba zamolčati in kaj docela pozabiti". Njegov pomen je v tem, da skušamo z njim razrahljati diskurzivne "plašnice" in z njim razširimo svoje vidno polje. Kaj pomeni pravzaprav razširiti diskurz? Za lažje razumevanje bom predstavil delo skupine, katere član sem bil tudi sam.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1999

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Vseživljenjsko učenje za aktivno demokracijo: Razširitev političnega diskurza. (1999). Andragoška Spoznanja, 5(4), 55-57. https://doi.org/10.4312/as.5.4.55-57

Podobni članki

1-10 od 584

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.