Izobraževanje odraslih in diskurzi o državljanstvu: Ekonomski in politični diskurz

Avtorji

  • Ian Martin Univerza v Edinburghu

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.58-61

Ključne besede:

Izobraževanje odraslih in diskurzi o državljanstvu, Ekonomski in politični diskurz

Povzetek

Kljub zelo razsežni viziji, na primer v Delorsovem poročilu iz leta 1996 Učenje: zaklad v sebi (Delors, 1996) in Fryerjevem poročilu Učenje za enaindvajseto stoletje (Fryer, 1997), so razprave o državljanstvu, ki diskretno obveščajo tudi politično sfero o vseživljenjskem učenju, zasnovane preozko in preveč poenostavljeno, da bi jim uspelo zaobjeti pojem aktivnega državljanstva. Ekonomija "thatcherizma" (zaradi katere še Marxa doživljamo pozitivno) ostaja v Veliki Britaniji nesporna- a tudi precej neopažena. Postala je nekakšna vodilna usmeritev v tem pogledu, da jo doživljamo kot izraz razumnosti oziroma zdravega razuma: delujemo znotraj "diskurzivnih plašnic" in se pri tem vse manj zavedamo, kako nam te zmanjšujejo sposobnost izražanja našega potenciala in odkrivanja možnosti pri delu. Končno smo pri tem, da previdno taktiziramo z lastnimi pogledi in stališči.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.1999

Kako citirati

Martin, I. (1999). Izobraževanje odraslih in diskurzi o državljanstvu: Ekonomski in politični diskurz. Andragoška Spoznanja, 5(4), 58–61. https://doi.org/10.4312/as.5.4.58-61

Številka

Rubrike

Članki