Političnokulturni temelji izobraževanja za državljanstvo

Avtorji

  • Bogomir Novak Pedagoški inštitut, Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.62-65

Ključne besede:

Političnokulturni temelji izobraževanja za državljanstvo

Povzetek

Izhajamo iz teze, da spremembe političnega sistema iz socializma v postsocializem niso temeljile na sicer razvejenem političnem izobraževanju v socializmu, temveč na drugih dejavnikih, med katerimi je bistven tretji val demokracije, ki je zajel tudi srednje-, južno­ in vzhodnoevropske države. (lnter)aktivno državljanstvo se lahko razvija sinergično s pozitivnim odnosom do lastne države in spodbudnim vplivom na državljane, s sodelovanjem med različnimi (civilnimi) skupinami, s sodobnim izobraževanjem za državljanstvo (ne le s šolskim predmetom državljanska vzgoja in etika) in njegovimi alternativnimi cilji hkrati z demokratično in duhovno politično kulturo. Obe vrsti kulture sta v novi slovenski državi glede na predvideni rok za stabilnost demokracije, ki naj bi trajal 50-60 let, šele na začetni razvojni stopnji.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1999

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Političnokulturni temelji izobraževanja za državljanstvo. (1999). Andragoška Spoznanja, 5(4), 62-65. https://doi.org/10.4312/as.5.4.62-65