Demokracija 21. stoletja se začenja v družinah

Avtorji

  • Vida A. Mohorčič Špolar Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.5.4.90

Ključne besede:

Demokracija 21. stoletja se začenja v družinah

Povzetek

Nzozemski inštitut za javnost in politiko je v okviru študije Politična socializacija na Nizozemskem, študija dosežkov in razvoja političnih stališč mladostnikov (1995) anketiral 10.000 mladostnikov v starosti od 15 do 17 let in ugotavljal, kakšna so njihova politična stališča in kakšno je njihovo zanimanje za aktivno državljanstvo potem, ko so obiskovali intenzivni tečaj državljanske vzgoje (dve šolski leti štiri ure na teden). Ugotovitve so zanimive. Poročajo, da "verska, družbena in etnična sestava šole ne vpliva na politična stališča učencev" in da je zanimanje učencev za politiko ter politična vprašanja povezano tudi z izobrazbo njihovih staršev. Čim višjo izobrazbo imajo starši, tem večje je zanimanje učencev za tovrstno problematiko.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1999

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Demokracija 21. stoletja se začenja v družinah. (1999). Andragoška Spoznanja, 5(4), 90. https://doi.org/10.4312/as.5.4.90