Izkušenjsko učenje - učenje z delovanjem

Avtorji

  • Karmen Špilek Štumberger SinesiS, družba za izobraževanje in svetovanje

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.1.13-26

Ključne besede:

Izkušenjsko učenje - učenje z delovanjem

Povzetek

V prispevku avtorica predstavlja metodo izkušenjskega učenja, ki jo uvršča v sam vrh metod izobraževanja odraslih. Hkrati predstavlja tudi pomembnost usposobljenosti za uporabo te metode, pri čemer še posebej poudarja, da mora izobraževalec metodo najprej doživeti na lastni koži. Opozori, da učitelj pri uporabi te metode ne nastopa več v svoji klasični vlogi, temveč prevzame vlogo koordinatorja. Opiše tudi nekaj praktičnih primerov poučevanja odraslih na podlagi metode izkušenjskega učenja in sklene prispevek z ugotovitvijo, da je prišlo izkušenjsko učenje v ospredje izobraževalnih metod predvsem zaradi dinamičnih sprememb v družbi ter nenehne potrebe po fleksibilnosti in preoblikovanju pridobljenega znanja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Izkušenjsko učenje - učenje z delovanjem. (2000). Andragoška Spoznanja, 6(1), 13-26. https://doi.org/10.4312/as.6.1.13-26

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)