Izkušenjsko učenje - učenje z delovanjem

Avtorji

  • Karmen Špilek Štumberger SinesiS, družba za izobraževanje in svetovanje

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.1.13-26

Ključne besede:

Izkušenjsko učenje - učenje z delovanjem

Povzetek

V prispevku avtorica predstavlja metodo izkušenjskega učenja, ki jo uvršča v sam vrh metod izobraževanja odraslih. Hkrati predstavlja tudi pomembnost usposobljenosti za uporabo te metode, pri čemer še posebej poudarja, da mora izobraževalec metodo najprej doživeti na lastni koži. Opozori, da učitelj pri uporabi te metode ne nastopa več v svoji klasični vlogi, temveč prevzame vlogo koordinatorja. Opiše tudi nekaj praktičnih primerov poučevanja odraslih na podlagi metode izkušenjskega učenja in sklene prispevek z ugotovitvijo, da je prišlo izkušenjsko učenje v ospredje izobraževalnih metod predvsem zaradi dinamičnih sprememb v družbi ter nenehne potrebe po fleksibilnosti in preoblikovanju pridobljenega znanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Špilek Štumberger, K. (2000). Izkušenjsko učenje - učenje z delovanjem. Andragoška Spoznanja, 6(1), 13–26. https://doi.org/10.4312/as.6.1.13-26

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)