Prihodnost dela - prihodnost učenja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.2.3-4Ključne besede:
Prihodnost dela - prihodnost učenjaPovzetek
Delo določa naše učenje in učenje določa naše delo. Po obdobju taylorizma so postale delovne naloge zelo kompleksne in predvsem raznovrstne. V nasprotju s časi masovne proizvodnje zahteva sedanji trg unikatne in inovativne proizvode ter storitve. Interesov kupcev in poslovnih strank ni mogoče več zadovoljiti s standardnimi storitvami, saj zahtevajo prilagodljivost na zelo visoki ravni.
Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2000
Številka
Rubrika
Uvodnik
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Daniela Brečko
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Prihodnost dela - prihodnost učenja. (2000). Andragoška Spoznanja, 6(2), 3-4. https://doi.org/10.4312/as.6.2.3-4