Prihodnost dela - prihodnost učenja

Avtorji

  • Daniela Brečko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.2.3-4

Ključne besede:

Prihodnost dela - prihodnost učenja

Povzetek

Delo določa naše učenje in učenje določa naše delo. Po obdobju taylorizma so postale delovne naloge zelo kompleksne in predvsem raznovrstne. V nasprotju s časi masovne proizvodnje zahteva sedanji trg unikatne in inovativne proizvode ter storitve. Interesov kupcev in poslovnih strank ni mogoče več zadovoljiti s standardnimi storitvami, saj zahtevajo prilagodljivost na zelo visoki ravni.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Uvodnik

Kako citirati

Prihodnost dela - prihodnost učenja. (2000). Andragoška Spoznanja, 6(2), 3-4. https://doi.org/10.4312/as.6.2.3-4