Kdo odloča o tem, česa se bodo ljudje učili?

Avtorji

  • Ana Krajnc Filozofska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.2.34-43

Ključne besede:

Kdo odloča o tem, česa se bodo ljudje učili?

Povzetek

Avtorica v prispevku predstavi pomen programiranja izobraževanja odraslih, pri čemer opozarja, da mora izobraževanje odraslih vsebinsko izhajati iz ljudi in njihovih potreb ter interesov. Pri programiranju lastnega izobraževanja moramo vedno izhajati iz ciljev. V zvezi s tem opozori na pomembno dejstvo, da so si izobraževanje sposobni programirati le tisti, ki si znajo določati cilje, to pa so ponavadi ljudje, ki imajo najmanj srednješolsko izobrazbo, kar je tudi meja funkcionalne pismenosti. Predstavi tudi več načinov programiranja izobraževanja odraslih, med katerimi poudari predvsem individualno programiranje, ko si izobraževanje programira učeči se posameznik sam, timsko programiranje, pri katerem gre za multidisciplinarni pristop različnih ved, in programiranje v povezavi s strokovnjakom, ki svetuje in usmerja. Posebej opiše proces programiranja, ko program sestavlja andragog sam. Prispevek konča z opozorilom, da si vse več ljudi načrtuje osebno izobraževalno pot, kar mora upoštevati tudi programiranje v izobraževanju odraslih.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Kdo odloča o tem, česa se bodo ljudje učili?. (2000). Andragoška Spoznanja, 6(2), 34-43. https://doi.org/10.4312/as.6.2.34-43

Podobni članki

1-10 od 673

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 6 > >>