Skrb za kakovost nacionalnih razvojnih projektov

Avtorji

  • Sonja Klemenčič Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.3.6-17

Povzetek

V zadnjem času tudi v Sloveniji vse več govorimo o kakovosti izobraževanja. V prispevku smo skušali prikazati, kako v izobraževanju odraslih na nekaterih področjih že vrsto let sistematično uvajamo in izvajamo (samo)evalvacije kot način, s katerim presojamo kakovost vseh procesov, značilnih za določeno dejavnost - torej od načrtovanja, uvajanja do izvajanja. Rezultati njihovega načrtnega spremljanja in vrednotenja se uporabljajo za sprotno dopolnjevanje, spreminjanje in usmerjanje opazovane dejavnosti. Predstav !jeni so tudi nekateri ključni kazalci kakovosti, ki jih uporabljamo v predstavljenih nacionalnih razvojnih projektih izobraževanja odraslih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Biografija avtorja

Sonja Klemenčič, Andragoški center Slovenije

Slovenian Institute for Adult Education

Prenosi

Objavljeno

01.12.2001

Kako citirati

Klemenčič, S. (2001). Skrb za kakovost nacionalnih razvojnih projektov. Andragoška Spoznanja, 7(3), 6–17. https://doi.org/10.4312/as.7.3.6-17

Številka

Rubrike

Znanost razkriva