Skrb za kakovost nacionalnih razvojnih projektov
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.3.6-17Povzetek
V zadnjem času tudi v Sloveniji vse več govorimo o kakovosti izobraževanja. V prispevku smo skušali prikazati, kako v izobraževanju odraslih na nekaterih področjih že vrsto let sistematično uvajamo in izvajamo (samo)evalvacije kot način, s katerim presojamo kakovost vseh procesov, značilnih za določeno dejavnost - torej od načrtovanja, uvajanja do izvajanja. Rezultati njihovega načrtnega spremljanja in vrednotenja se uporabljajo za sprotno dopolnjevanje, spreminjanje in usmerjanje opazovane dejavnosti. Predstav !jeni so tudi nekateri ključni kazalci kakovosti, ki jih uporabljamo v predstavljenih nacionalnih razvojnih projektih izobraževanja odraslih.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2001
Številka
Rubrika
Znanost razkriva
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Sonja Klemenčič
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Skrb za kakovost nacionalnih razvojnih projektov. (2001). Andragoška Spoznanja, 7(3), 6-17. https://doi.org/10.4312/as.7.3.6-17