Skrb za kakovost nacionalnih razvojnih projektov

Avtorji

  • Sonja Klemenčič Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.3.6-17

Povzetek

V zadnjem času tudi v Sloveniji vse več govorimo o kakovosti izobraževanja. V prispevku smo skušali prikazati, kako v izobraževanju odraslih na nekaterih področjih že vrsto let sistematično uvajamo in izvajamo (samo)evalvacije kot način, s katerim presojamo kakovost vseh procesov, značilnih za določeno dejavnost - torej od načrtovanja, uvajanja do izvajanja. Rezultati njihovega načrtnega spremljanja in vrednotenja se uporabljajo za sprotno dopolnjevanje, spreminjanje in usmerjanje opazovane dejavnosti. Predstav !jeni so tudi nekateri ključni kazalci kakovosti, ki jih uporabljamo v predstavljenih nacionalnih razvojnih projektih izobraževanja odraslih.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Sonja Klemenčič, Andragoški center Slovenije
    Slovenian Institute for Adult Education

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Skrb za kakovost nacionalnih razvojnih projektov. (2001). Andragoška Spoznanja, 7(3), 6-17. https://doi.org/10.4312/as.7.3.6-17