Andragogika in razvoj človeških virov v (navideznem) nasprotju

Avtorji

  • Daniela Brečko Gospodarski vestnik

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.2.56-63

Ključne besede:

Andragogika in razvoj človeških virov v (navideznem) nasprotju

Povzetek

Avtorica se v prispevku sprašuje, v čem se pravzaprav razlikuje andragoška teorija od prakse razvoja človeških virov (HRD). V ta namen predstavi cilje andragogike in cilje HRD. Razmerje med andragogiko in HRD opredeli s fokusom nadzora nad učenjem. Predstavi posamezne faze andragoškega ciklusa in podrobno opiše, kje lahko govorimo o nadzoru učenca nad lastnim učenjem in kje se je v praksi izkazalo drugače. Prispevek sklene z mislijo, da si andragogika in HRD nista v takšnem nasprotju, kot se zdi na prvi pogled, saj HRD precej upošteva nasvete in spoznanja andragogike.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Brečko, D. (2000). Andragogika in razvoj človeških virov v (navideznem) nasprotju. Andragoška Spoznanja, 6(2), 56-63. https://doi.org/10.4312/as.6.2.56-63