Regionalni pregled toka kapitala znanja

Avtorji

  • Tanja Čelebič

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.3.18-25

Povzetek

Izobraževanje je eden najpomembnejših dejavnikov gospodarskega razvoja. Na ravni držav oziroma regij lahko ugotovimo, da obstaja podobnost med gospodarskim razvojem in izobraževanjem. To se je potrdilo tudi pri slovenskih statističnih regijah. Tiste regije, ki so gospodarsko razvitejše (osrednja slovenska), imajo tudi večjo zalogo in tok kapitala izobrazbe v primerjavi s slabše razvitimi regijami (pomurska, zasavska). Za posamezno slovensko statistično regijo so značilni specifični problemi na področju izobraževanja. Med statističnimi regijami so velike razlike v izobraženosti prebivalstva in vključenosti prebivalstva v izobraževanje, ki se le še poglabljajo. V prispevku so prikazane razmere na področju izobraževanja v osrednji slovenski (gospodarsko najrazvitejši slovenski regiji), pomurski (obmejni, depopulacijski regiji, regiji z največjim deležem kmečkega prebivalstva) in zasavski regiji (regiji v industrijskem zatonu). V Sloveniji bi bilo treba čimprej ustanoviti pokrajine (zakon o pokrajinah je še v pripravi) in opredeliti specifične probleme na področju izobraževanja ter ukrepe v zvezi s tem.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Znanost razkriva

Kako citirati

Regionalni pregled toka kapitala znanja. (2001). Andragoška Spoznanja, 7(3), 18-25. https://doi.org/10.4312/as.7.3.18-25