Država, mati ali mačeha izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Zoran Jelenc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.2.93-95

Ključne besede:

Država, mati ali mačeha izobraževanju odraslih

Povzetek

Ob osamosvojitvi Slovenije in nastanku nove države se je tudi v razmerju do izobraževanja odraslih oblikovala razmeroma obetavna politika, ki se je kazala v vrsti ukrepov Vlade Republike Slovenije za razvoj izobraževanja odraslih. To so bili zlasti posebna sredstva v proračunu Republike Slovenije za izobraževanje odraslih, ustanovitev posebnega sektorja za izobraževanje odraslih pri Ministrstvu za šolstvo in šport in ustanovitev Andragoškega centra Slovenije kot posebne institucije za pospeševanje razvoja izobraževanja odraslih v Sloveniji. Pripravljati se je začela nova zakonodaja za vzgojo in izobraževanje, tudi za izobraževanje odraslih, in sprejet je bil poseben program študija andragogike na Filozofski fakulteti v Ljubljani.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Poročila, odmevi, ocene

Kako citirati

Jelenc, Z. (2000). Država, mati ali mačeha izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 6(2), 93-95. https://doi.org/10.4312/as.6.2.93-95