Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.3.19-27Ključne besede:
Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslihPovzetek
Avtorica je v tem prispevku orisala koncept razvoja učnega stila na podlagi procesa raziskovanja, razmišljanja (refleksije) in uporabe. Predlaga dva načina osebnostne rasti: gibanje v smeri kongruence in razširjanje. Kako izobraževalci odraslih vedo, kdaj začeti s procesom izboljševanja učnega stila? Odgovor je v treh preprostih vprašanjih, ki si jih zastavljajo: 1. Ne razumem, kaj se dogaja? 2. Ali je to prav? 3. Ne vem, kako bi to naredil. Poudarja, da se osebnostna rast učitelja nujno manifestira v njegovem učnem stilu in daje za razvoj učnega stila potemtakem nujno delo s samim sabo. Če naša prepričanja niso skladna z vedenjem, je naše delo neuspešno in nasprotno, če nam uspe spremeniti prepričanja in stališča, se spremeni tudi naše vedenje. Za razvoj učnega stila je torej potrebna načrtna samovzgoja.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Antonija Jakop

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.