Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Antonija Jakop Srednješolski center v Velenju

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.19-27

Ključne besede:

Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih

Povzetek

Avtorica je v tem prispevku orisala koncept razvoja učnega stila na podlagi procesa raziskovanja, razmišljanja (refleksije) in uporabe. Predlaga dva načina osebnostne rasti: gibanje v smeri kongruence in razširjanje. Kako izobraževalci odraslih vedo, kdaj začeti s procesom izboljševanja učnega stila? Odgovor je v treh preprostih vprašanjih, ki si jih zastavljajo: 1. Ne razumem, kaj se dogaja? 2. Ali je to prav? 3. Ne vem, kako bi to naredil. Poudarja, da se osebnostna rast učitelja nujno manifestira v njegovem učnem stilu in daje za razvoj učnega stila potemtakem nujno delo s samim sabo. Če naša prepričanja niso skladna z vedenjem, je naše delo neuspešno in nasprotno, če nam uspe spremeniti prepričanja in stališča, se spremeni tudi naše vedenje. Za razvoj učnega stila je torej potrebna načrtna samovzgoja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Razvijanje učnega stila v izobraževanju odraslih. (2000). Andragoška Spoznanja, 6(3), 19-27. https://doi.org/10.4312/as.6.3.19-27