Spontano individualno izobraževanje

Avtorji

  • Ana Krajnc Filozofska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.48-51

Ključne besede:

Spontano individualno izobraževanje

Povzetek

Avtorica ugotavlja, da množične potrebe po izobraževanju ne moremo zadovoljiti le z institucionaliziranim izobraževanjem, zato posamezniki in skupine vse bolj posegajo po tako imenovanem spontanem izobraževanju, ki ga opredeli kot sprotno in osebno zadovoljevanje potreb po znanju v neposrednih okoliščinah in življenjskih razmerah. Nekateri so pri tem zelo uspešni, drugi manj, zato predlaga razvoj svetovalne mreže pri andragoških ustanovah in določitev sociokulturnega animatorja v sleherni vasi. Opozarja pa, da je treba še prej odkriti vzorce spontanega izobraževanja, saj se ti od kraja do kraja razlikujejo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Krajnc, A. (2000). Spontano individualno izobraževanje. Andragoška Spoznanja, 6(3), 48–51. https://doi.org/10.4312/as.6.3.48-51

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki