Vzglbl spontanega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.3.52-59Ključne besede:
Vzglbl spontanega izobraževanjaPovzetek
Andragoška poletna šola (od 5. do 9. junija 2000) se je osredotočila predvsem na razvoj osebnih učnih projektov in mreže učnih projektov za razvoj ljudi ter kraja. Skupina udeležencev je skušala ugotoviti pojave spontanega izobraževanja ljudi in poiskati možnosti za boljši razvoj ljudi ter kraja tako, da je naključno anketirala prebivalce Vipavskega Križa in Lokavca. Na majhnem vzorcu je ugotavljala značilnosti in potrebe ljudi po znanju ter potrebe po razvoju kraja. Na koncu prispevka so tudi predlogi za razvoj izobraževanja prebivalcev in možnosti za razvoj. Izkazalo se je, da bi se morali Občina Ajdovščina in Ljudska univerza Ajdovščina bolj povezati s krajani. Andragoški delavci bi si morali še bolj prizadevati za spontano izobraževanje in uspešnost pri učenju ljudi. Občina in država pa bi morali zagotoviti finančno podporo pri razvoju različnih individualnih projektov, ki bi jih posamezniki uspešno vključili v razvoj kraja. Izbrati bi morali posameznika, sociokulturnega animatorja, ki bi skrbel za pretok informacij med občino in andragoškimi ustanovami ter prebivalci. Tako bi najhitreje prihajalo do izmenjave potreb ustanov ter ljudi in najhitreje bi se določali načrti za individualni razvoj prebivalcev in na splošno za razvoj kraja.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Monika Govekar Okoliš
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.